onsdag den 18. januar 2012

I weekenden var jeg i Sydney hvor jeg først tog på obligatorisk sightseeing med Anne Sofie. Hun er selv også lige ankommet til Sydney, så vi for vild et par gange, men det var rigtig hyggeligt. Lørdag nat brugte vi på at udforske Sydneys natteliv med en gruppe danskere der er bosat i Sydney, og jeg kan sige så meget at det i hvert fald ikke er sidste gang vi gør det!




 
 


 Min paniske fugleangst stammer fra disse fugle, 
og er Sydneys svar på duer..







Disse dejlige smilende ansigter vågner jeg op til
hver morgen - så kan man kun blive glad :-)

2 kommentarer:

  1. sikke nogle dejlig boern. og hvor dejligt at hoere at det er fedt. Der er ikke saa meget at goere hvis man bliver forelsket i to lande... Bare husk at nyd Australien mens du er der og Danmark naar du er hjemme...

    SvarSlet